Magnus eriksen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Har akkuratt byttet masterpumpa nede ved girkassa på min 94 bmw 316 coupe. Men fant fort ut at det ikke var noe som sylinderen buttet i mot inni girkassa. Er det noe spesielt med bmw eller skal det være en spak som sylinderen skal trykke på for og løse ut utløserlageret! Håper på og slippe og klyve kassa. men logisk tenkt så skal det jo være noe der! magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Vil tro det er det samme som på E34 M5 og andre E34. Stempelet skal treffe en plate/arm som kobler ut /inn clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus eriksen Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 ok da blir det demontering av kassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Alt er i skjønneste orden her. Pinnen til slavesylinderen (Master sylinderen er den som sitter oppe ved clutch pedalen) treffer en overføringsarm, som dytter på utløserlager til clutch, så du får friet clutchen når pinnen på slavesylinder blir dyttet ut ( du trykker inn pedal) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå