Fixfax Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hva må man egentelig gjøre med den gamle for og sette den ut av spill? for denne skal vel ikke fungere? og den må jo stå der, borrer man eller noe sånn?
SweetBMW Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Man fjernes ikke den gamle, man kobler den nye i serie. Hvert fall df jeg har vært borti =)
Mr.Silver Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Har ikke koed en justerbar som man erstatter den gamle med? synes å huske det..
Wendel Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Du kan bære fjerne den å sveise igjen hullet i fuel railen.
336mik Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Med mindre du skal ha lavere bensintrykk,så kan den orginale bare stå der.
ehrnst Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 evnt. kjøpe en som er bolt on. uansett er jo den orginale på b25 3 bar så da er det bare å la den stå
Fixfax Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 koble den i serie med den orginale? og blende vakumen til den orginale?
|Ole| Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 har sett folk montere både på inn sida og retur sida, kva er best?
e30 tic Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 har sett folk montere både på inn sida og retur sida, kva er best? har man planer om å få høyere trykk må regulatoren stå på retur
bmw*327* Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 jeg har koplet i serie, men har også vakum på den orginale, er det det som er vanlig å gjøre?
Fixfax Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 jeg har hørt at man sal blende vakumet til den orginale
Turbo-Tommy Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Nå må man tenke på hvor mange bars trykk man skal kjøre, og hva trykk den originale BTR har. Om man kjører en BTR til i serie, så kan man ikke kjøre under 3.5bar bensintrykk på B25. Og om man ikke kjører vakuum/trykk til org BTR, så vil den kjøre 3.5bar bensintrykk uansett på vakuum, så da vil den få for mye bensin på lave turtall og cruising, om man har et grunntrykk på 3-3.5bar på den justerbare BTR.
bmw*327* Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 så hvordan mener du "turbo- tommy" at man bør justere trykket?
urgem3 Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 vel, den skal definitivt IKKE monteres før fuel rail! da har den null virkning
Turbo-Tommy Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 så hvordan mener du "turbo- tommy" at man bør justere trykket? Riv ut den originale, sveis igjen hullet elns, og monter en BTR etter fuel rail. Man trenger jo ikke mer enn 1BTR + at det eliminerer problemer man kan få når man monterer to stk som vil gjerne "oppheve" trykk her og trykk der på hverandre. Og hva tenker du på med å "justere trykket"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå