Gå til innhold

Erstatte orginal BTR med justerbar BTR


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må man egentelig gjøre med den gamle for og sette den ut av spill? for denne skal vel ikke fungere? og den må jo stå der, borrer man eller noe sånn? :P

Skrevet

evnt. kjøpe en som er bolt on. uansett er jo den orginale på b25 3 bar så da er det bare å la den stå

Skrevet
har sett folk montere både på inn sida og retur sida, kva er best?

har man planer om å få høyere trykk må regulatoren stå på retur

Skrevet

Nå må man tenke på hvor mange bars trykk man skal kjøre, og hva trykk den originale BTR har.

Om man kjører en BTR til i serie, så kan man ikke kjøre under 3.5bar bensintrykk på B25. Og om man ikke kjører vakuum/trykk til org BTR, så vil den kjøre 3.5bar bensintrykk uansett på vakuum, så da vil den få for mye bensin på lave turtall og cruising, om man har et grunntrykk på 3-3.5bar på den justerbare BTR.

Skrevet
så hvordan mener du "turbo- tommy" at man bør justere trykket?

Riv ut den originale, sveis igjen hullet elns, og monter en BTR etter fuel rail. Man trenger jo ikke mer enn 1BTR + at det eliminerer problemer man kan få når man monterer to stk som vil gjerne "oppheve" trykk her og trykk der på hverandre.

Og hva tenker du på med å "justere trykket"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...