BMW318TDS96 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Er det noen her som har tatt av sittepute i skinn på en e36. Den skal til en salmaker og sy den men han ville ha bare puta opp til seg,så jeg må ta den av selv Men finner ikke dette ut. Har sett under men finner bare et par skruer og løsne men puta sitter godt selv om jeg løsner disse Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 tror du må ta ut hele sete, også løsne det i skruene på hver side av sete, som holder puta/r7yggen isammen.. setene er skrudd i gulvet med utvendig torks tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Har tatt ut setene men finner ikke ut hvordan jeg skal få av bare sittepute Er ikke mye skruer under sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Ikke sikker på om det er samme på stoff å skinn,men er 4 plastik propper under sete,som desverre knekker når man skal dytte dem oppover,koster ikke mye for nye,er 1 i hvert gjørne under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Nummer 6 på bilde http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /14334.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå