-Anders- Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Har fått tak i noen Work felger som sagt, og vil ha lagt om dekk på dem hos noen som vet hva de driver med. Gjerne folk som har erfaring med å legge over smale dekk på breie felger. Vil ikke at kanter skal bli ødelagt osv. Noen ideer?
Bmw_325i_ Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 aabenraa fælglager i kongsberg de har peiling. levert inn felger som er 10x19 å lagt på 225/35-19 på uten problemer bruker de hver eneste gang jeg skal ha noe lagt om. men er en liten bit å kjøre da.
-Anders- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Hvordan gjorde dem det? skrudde opp trykket på kompressor og tvang dekket ut til kantene med luft? Takk for svar, skulle hatt noe nærmere oslo dog.
E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hvordan gjorde dem det? skrudde opp trykket på kompressor og tvang dekket ut til kantene med luft? Takk for svar, skulle hatt noe nærmere oslo dog. Jeg presser det innpå, smeller i litt startgass, *POFF* og dekket er på plass
-Anders- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Jobber du der eller? har hørt om den startgass metoden! men høres ikke helt trygg ut
E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jobber du der eller? har hørt om den startgass metoden! men høres ikke helt trygg ut Nei, men har tilgang der da bestekompissen min jobber der, og jeg har nesten 2 år under meg i Møller systemet! Startgassen er kanskje ikke den "tryggeste" metoden, men en meget effektiv en
anders87 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Dekkskift som ligger rett utenfor Lillestrøm! www.dekkskift.no Anbefaler dem. Link til kart; http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... %3Daddress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå