ehrnst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hvor mye er folk villig til å gi for et uregistrerbart M3 E30 chassis? Ikke strøkent, men lite rust, og få bulker. kan også byttes i e30 320> MERK: Kun kaross som selges. ikke fangere, dører, lykter, interiør, bagasjelokk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 hvorfor er det uregistrerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 20000;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Litt flere bilder, helst litt nærmere, + bilder av evt. skader, rust osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 kan ikke registreres grunnet noen har sveist ch.nr på bilen. ref http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... konfiskert Spiritus: Litt lite, dessverre kan få tatt bedre bilder senere denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 O.T Jævlig synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Genial banebil Kunne tenkt meg en sånn, med M5 motor med turbo eller någet, venter på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 jeg får ikke tatt bilder før til helga tror jeg, men det er ikke ille greiene. lite rust og nye bremserør etc under hele bilen, gammel sand etc i hjulbuer har også vært børsta bort. takluka har noen rustbobler så er det en bulk på bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hva selger du for ved rask handel da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 jeg vil kjøre ut sesongen jeg, selges den nå må jeg ha en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Ååååå!!! satan så kjipt det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Pris nå ?Komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 komplett kaross? 35k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg