AlXz Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Du har fått pm med bilde av fanger og panser. Blinklysene har noe lim rester fra lyktesenkere/øyelokk. Ellers er dem vel greie antar jeg. 300kr Frontfanger bjelke med dempere 500kr Lyktene har jeg en kjøper på dessverre.. Men har endel høyre lykter i div merker..
Kobar Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Du har fått pm med bilde av fanger og panser.Blinklysene har noe lim rester fra lyktesenkere/øyelokk. Ellers er dem vel greie antar jeg. 300kr Frontfanger bjelke med dempere 500kr Lyktene har jeg en kjøper på dessverre.. Men har endel høyre lykter i div merker.. mangler lykt på sjåførsiden.. har også endel pasasjersidelykter får jeg fanger støtbjelke og blinklys fraktfritt til meg for tusenlappen tar jeg det, viss ikke det går, tar jeg støtbjelken og hvite blinklys, til 800kr, og håper du vil ta frakta
AlXz Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Du mener; frontfanger, bjelke med dempere og blinklys front. for 1000 inkl frakt? Eller alt det samme, men uten glassfiber fangeren for 800kr inkl frakt? Frakt får et tillegg pga lengden på bjelke/fanger. Frakta blir da ca 250kr, om ikke mer dersom vekten overstiger 10kg. Noe den mulig gjør.
Kobar Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 om frakten blir så dyr, kan vi dele den! men du forstod meg rett ja... trenger også vinduheismotor, pris på denne`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå