///christian Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hei. Holder på å kjøpe deler på nett. Trenger da 1stk støtdemper, men vet ikke om jeg har 51mm eller 45mm fjærbein? Bilen er en 84mod 320i e30. Selv tror jeg at jeg har 51mm. Trenger svar fort!! Mvh. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 om de er orginale har du 45. hvorfor ikke måle de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Du må da ta ett mål av fjærbeina dine da,du kan da vel ikke forvente at vi vet hva du har..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 45. Ser ut som du har Sedan, så jeg tar sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Mål de! Kan ha vært bytta en gang i tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Har et spørsmål til. Er det diameteren på demperen som skal være ø45 eller lengden på fjærbeinet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 lengden på fjærbeinet går jeg ut ifra du ser er lenger enn 4.5cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 bare å ta skyvelæret fatt det måler bare på "stammen" under fjærskåla. da ser du fort hva som sitter der. å ja. er diametern du skal måle men er det ikke gjort noen endringer framme der, så er det orginalt 45mm på 316-320 (gjelder ikke touring tror jeg?) ellers 323-325 har orginalt 51mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå