leif harald Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kan du legge ut flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Jeg vil også ha flere bilder Ikke lyst på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Har også sotefilm som er spesialkuttet, klar til og legges på alle rutene utenom frontruta. + det er byttet til superwhite pærer i angeleyes lyktene, xenon i grøftelys så er det orginalt xenon i kjørelys. Orginal pærer følger med. Mer bilder skal jeg fikse i kveld. Jeg vil også ha flere bilder Ikke lyst på e36? Spørs hvilken pris vi snakker om det Helst ikke, men kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har en E46 sedan som snart er klar for salg. Planen er bytte i E90. Aktuelt for deg med bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Har en E46 sedan som snart er klar for salg. Planen er bytte i E90. Aktuelt for deg med bytte? Samme planene som jeg har Info om din bil? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hva slags front fanger er det? Er litt vanskelig å se på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Hva slags front fanger er det? Er litt vanskelig å se på bildet. Er orginal fronten med carbon splitters på. (bilde før bytting av grill) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har en E46 sedan som snart er klar for salg. Planen er bytte i E90. Aktuelt for deg med bytte? Samme planene som jeg har Info om din bil? bilde? E46 sedan 318 ombygd til 328. Blir godkjent så snart jeg får vist bilen på biltilsynet 1cm høyere og med original eksos (mangel lapp når den var inne til godkjenning). Bilen trenger litt lakk (titansilber metallic). Kan nevne noe av det som er gjort. Motor, girkasse og drivverk gått ca 115000km. Originale calipper med stoptech skive og racing klossa Fk justerbart senkesett Eibach stab stag foran og bak Ac Schnitzer stag i motorrom Superspring fra grenrør og avsluttes med sebring bakpotte M-tech front Har m-tech bakfanger, men ikke lakka og montert (er blå) Sportstoler i delskinn Nye 19" felga med 235foran og 265bak Sikkert en del jeg har glemt. Mangler egenlig bare lakk. Masse nye deler. Coil, servopumpe, lmm, vannpumpe, termostat, løpehjul osv. Skifta det meste når jeg satt i motoren. Har ikke bilde her jeg sitter nå, men kan sende seinere om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Alt er intrisant fram til jeg får vite prisen, virker ut som en påkostet bil du har. Men hva pris ser du får deg? å hvilke felger der det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Bumpidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Litt mer bilder.. Bilen kan byttes i annen bil også, e36, e39 e46 eller vw transporter T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Intresert i e36 ja.. ta en titt på den i signaturen min, er tilsalg! bytte kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Intresert i e36 ja.. ta en titt på den i signaturen min, er tilsalg! bytte kankje? Synes det var litt dyrt vis du skal ha 65 får den. Men om jeg hadde fått 260 i mellom så skulle jeg tenkt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ordentlig god bil! Den skulle jeg gjerne hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg