stianly Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 hadde et lite uhell da jeg kjørte i 70 over en fartsdump som jeg ikke så.. hva kan eventuelt ha skjedd?
stianly Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 var privat vei så fartsgrense var der ikke. bestefaren til en kompis som eige
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 skrap under fangeren, evt skrapt under bilen... eller punkterte dempere, ødelagte stag, ja masse... kommer an på hvor lav en er.................
Ole@Automote Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Du må nesten bare løfte opp bilen og se etter, mye som kan ha skjedd der gitt
Brian Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Spørs jo også hvilken type fartshump det var, heldekkende eller en klump? Lav bil? Du hørte/kjente vel hvor det smalt mest da du fløy over humpen?
Mr.Silver Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Blir litt dumt å spørre om dette her vell?! Samme som å spørre : Jeg kræsja, hvilke skader ble det på bilen?!
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Skeive hjul, knust bånnpanne, fucked up hjulstilling... Mye som kan ha skjedd gitt. Er jo bare å sjekke?
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Skeive hjul, knust bånnpanne, fucked up hjulstilling... Mye som kan ha skjedd gitt. Er jo bare å sjekke? kanksje den doblefustasjeopphengsforkoblinga har gått åt helvette også! det blir dyrt!
Kure Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Blir litt dumt å spørre om dette her vell?!Samme som å spørre : Jeg kræsja, hvilke skader ble det på bilen?! Enig....
TheBirg Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Min mening er at det kanskje ikke skjedde så mye..... ? Allt ettersom hva bilen er utstyrt med, men noe juling skal den tåle. Føles bilen annerledes ut etter "overkjøringen" da ?
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Altså, hva er galt med bilen? Går den fremover? Har holdt 70 over fartsdumper selv uten at det skjedde en dritt. Det var riktignok med en E30 IX som har ca like stor bakkeklaring som en monstertruck
stianly Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 servo pumpa blei tømt for olje.. bilen er helt normal å kjøre. bilen er ike så lav. subben håppa å det var det jeg hørte.. (slangen på servo hoppa av.
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ville latt noen med peiling sjekka over bilen bare i tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå