///M Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Gateslicks selges, kan hentes i Oslo, dårlig erfaringer med frakt derfor sendes dette ikke, det må hentes i Oslo. Det er Toyo r888 dekk i dimensjon 245-?-17 og 255-?-17, er litt usikker på eksakt dimensjon, men det kommer jeg med senere. Dekk foran er veldig slitt og dekk bak er noe slitt, jeg har ikke erfaring med gateslicks men min lokale dekkforhandler mente atbakdekka kunne brukes litt mer. Her er bilde av dekk foran og bak, Gi bud Disse dekka er sinnsykt råe. SEND PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuttifrutti Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Minstepris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted August 8, 2009 Author Share Posted August 8, 2009 2000 for alle 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuttifrutti Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 1250 så henter jeg dem til neste helg, skal til Sverige å hente hund så kan stoppe innom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts