eirikoo Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Her en en video av kjøring på Gardermoen med min eks-Impreza. Skal vel opp og prøve med nybilen snart også, men tviler på at jeg kan holde samme tempo gjennom svinga der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 her er 325èn som står og støver ned uttom husveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 og m3`n på autoslalom treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 en del bra underholdning her no MEIR MEIR MEIR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Litt mer fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Liten snutt om standen på min bil om dagen Er desverre ingen kjøring :/ Men kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Lagde en bildefilm da jeg byggde om en e36 320i til m3: Oppstartsvideo etter motorbytte fra e30 320i til 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Lagde en bildefilm da jeg byggde om en e36 320i til m3: Oppstartsvideo etter motorbytte fra e30 320i til 325i Flott prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Svært dårleg kvalitet på denne: Er nokk min første E30 det der, skjønner ikkje att folk turte å stå på ytter siden av svingen...:S Eg burde tenkt lenger og men det gjekk bra og var gøy, hastighet mellom 110 og 120... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Skal være litt "hindringer" når man leker seg hehe. Går veldig fort lei en stor plass uten noen ting å treffe. Litt skummelt å stå der ja, enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Skal være litt "hindringer" når man leker seg hehe. Går veldig fort lei en stor plass uten noen ting å treffe. Litt skummelt å stå der ja, enig.. heilt sant, er kjedelig på en stor parkerings plass når man kan kjøre langs landevei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har ingen filmer på youtube,men har noen på www.hdtube.no . Er av min og simen e30 sine e30 turbo`s. http://www.hdtube.no/play.php?vid=433 Fler filmer å finne om man søker på bmw og turbo. Forøvrig oddis som er kameramann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Litt mer fra meg... Hoho! Den var sweet Ikke org diff det her skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har ingen filmer på youtube,men har noen på www.hdtube.no .Er av min og simen e30 sine e30 turbo`s. http://www.hdtube.no/play.php?vid=433 Fler filmer å finne om man søker på bmw og turbo. Forøvrig oddis som er kameramann Er det meningen at det skal være HD filmer der eller.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Etter hva jeg har skjønt,så skal det være litt bedre kvalitet enn youtube,ihvertfall før dem fikk HD der,men har ikke prøvd dette enda. Inboardfilmen står til opplasting på youtube nå,så da får jeg se om det er noe forskjell i kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå