Eksos Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Meg på pidda for rundt 3 år sia, gikk greit den der.. E30 320i 0-100 = Slik den er nå, 0-100 + Autoslalom fra 2007 = http://s35.photobucket.com/albums/d174/havardhg/?action=view¤t=autoslalomhhg-1.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Litt mer fra meg... Hoho! Den var sweet Ikke org diff det her skjønner jeg.. Takk for det.. Er 25%LSD ifølge bestillingspapirene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Funka bra dei diffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 har et par filmer jeg, ingen av de er noe spesielle egentlig men http://www.youtube.com/user/NeonMuffler ta en titt hvid du er har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 har et par filmer jeg, ingen av de er noe spesielle egentlig menhttp://www.youtube.com/user/NeonMuffler ta en titt hvid du er har tid eg liker filmene dine eg, har sett dei før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Funka bra dei diffene Ja, knallbra! Men har ikke peil på hva de tåler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Min tålte 9 mnd med Turbo før den ga seg i venstre svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Min tålte 9 mnd med Turbo før den ga seg i venstre svinger Ok, min har holdt ganske lenge nå, brukes ikke så hardt da, og er bare 192hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Jammen det er bra Ganske greie å kjøre med på vintern dei diffene, kjem seg bra fram med dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Inboard kamera i min BMW E30 med M5 motor:) Kjører på Vikedal Motorbane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Haha, Olezz, Matss og jeg var på dette treffet også... Husker denne e28n, NeonMuffler... Vi kjørte Olezz gamle 740Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 gira du litt tidlig iblandt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Haha, Olezz, Matss og jeg var på dette treffet også... Husker denne e28n, NeonMuffler... Vi kjørte Olezz gamle 740Tic hehe jeg sleit "litt" med feste husker jeg, gikk ikke serlig fort gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Var flere som sleit med det husker jeg.. Vi klarte oss ganske godt opp mot 4x4 bila i rundetids-konkuransen faktisk, hjalp litt med Matss og meg bak i bilen... Var jo noen som sleit med stopplenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Litt mer fra meg... Hoho! Den var sweet Ikke org diff det her skjønner jeg.. Takk for det.. Er 25%LSD ifølge bestillingspapirene på bilen. Hva slags diff er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå