seigis Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Klarte og kresje etter jeg skulle prøve på et lite stunt på en våt lang vei. Havnet på en fortau kant som var ca 8 Cm høy. Etter det ville ikke bilen flytte på seg , speedomteret og turtalsmåleren går oppover men bilen står fortsatt like stille. Har automat gir , så den vil ikke i noen andre gir en " N og D " med makt kan jeg få den i andre gir også. Klarte også og ødlegge bak demperen ( vet ikke om det har noe og si med motoren ) Men lurer på hva som kan vær feil og evt om det er dyrt og fikse! Bilen står i ålesund om noen lokale er intreert i og tjene litt ekstra penger:)
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Hvordan får speedometeret gått oppover når bilen ikke flytter seg? Du kan f. eks ha dratt av et motorfeste så motoren står skjevt og du får feil lengde på waieren til automatkassa. Evnt. at du har bøyd staget på kassa. Må bare få den i lufta og titte.
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Trenger ikke bumpe før tråden ihvertfall har gått til side 2. Sjekka bilen?
seigis Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 har sett under bilen ,men kan svert lite med bil og alt ser normalt ut for meg..
seigis Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Hehe, sant det.. Men skulle gjerne hatt en liten anelse om hva som er feil på bilen for verksted er ikke billig
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Det fikk du av meg istad. Du kan også ha knust bunnpanna på kassa og den er tom for olje. Da burde du sett det istad.
seigis Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 jo takk for det, har du noe anelse om va det kan koste?
bue Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Er ikke speedo føleren på diffen på 320ia som vanlige manuelle 320? Hvis den gjør det tenker jeg på at diffen kan være helt råtten, at pinjongen går rundt, mens drivakslene ikke henger med. Ettersom at speedometeret går opp.
seigis Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Mange som jeg har snakket med har nevnt av diffen kan ha takket for seg.. Noe anelse om pris på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå