HungerForE30 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Da var den solgt. Gratulerer ""niloss"" med ny bil:) Da begynner tiden og bli moden for salg av den første bilen. (jeg skal ut å reise til høsten derfor salg). Km 258000 Bor like ved Gardermoen, jobber i Oslo ca hver dag fra 9-17. Bilen ble Pkk i sommer og byttet i den forbindelse alt av bremser bak. Sveisa rust i torpedo/hjulbue samt under batteriet. Nylig satt på 60/40 komplett senkesett. Har ikke vist dette enda, men Tüv papirer følger med. 16" 5-eika felger med nye dekk. God motor og kasse, kjøpte bilen i begynnelsen av sommeren og har ikke fyllt på en dråpe med vann eller olje. Original Bmw felger med vinterdekk. Negativt, alltid noe negativt:) -Litt lakkrust, noe ymse i lakken rundt bau. Men pen på avstand:) -Slitt førersete, rygg. passasjersete. -knust tåkelys. -Div... NB! Fant ikke igjen kameraet mitt, så ble bilder med mobil, Ix touringen kommer også for salg og sykkelen er til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Pris du tenkte deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Det står i overskriften, 25K altså 25.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 KM-stand, flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Hehe, så ikke den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 fler bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Opp og hopp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niloss Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 takk fikk kjørt bilen litt nå istad og blei helt forelska, ska nok ikke skille meg med den på en laaang stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg