Gå til innhold

Kullfilter


Ole Bolle
 Share

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet ikke. Men de gamle kunne. Der var det en duk/skumgummi i bunn. Ble denne full av drit, så fikk det benevnelsen "tett" . Nå kommer kullfilterene helkapselede.

E30 har den gamle typen.

Den gamle typen er meget annvenlig ved ombygging til M50 da det er lavere enn det til f.eks E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. nei du skjønner det, at sliter med at bilen baktenner i eksosen når den begynner å bli varm. Klarer ikke å finne ut hva dette er. Har bytta coiler, tempgivere, TPS, dyser. men fortsatt ingen bedring... skjer både med og uten LMM og Lambda innkoblet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullfilter slipper kun igjennom når du starter. Er en ventil der. Om jeg ikke husker feil. E36cab er og inne på det. : )

TIC ser jeg det står i signaturen din. Er det snakk om turbo bygg problemer ? Om det er det, så har jo du mest sannsynlig datasprut osv. vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullfilter slipper kun igjennom når du starter. Er en ventil der. Om jeg ikke husker feil. E36cab er og inne på det. : )

TIC ser jeg det står i signaturen din. Er det snakk om turbo bygg problemer ? Om det er det, så har jo du mest sannsynlig datasprut osv. vel ?

Har hatt turbo ja, men er orginal nå.

Men lurer på om et MS kan fixe problemene. Bilen var sånn før den fikk turbo også, men kjørte med tilleggssprut når jeg hadde turbo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tele, ser ut til at du har funnet filteret ja.

Mayhem, Kjørte du med datasprut eller hadde du tilleggsprut? Gjorde du noe teknisk med motoren for konvertering til turbo, eller brukte du en orginal motor å "bare" satt på turbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...