Ziller Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Selger min 320 coupe. Frontfanger, Panser,grill,høyre blinklys og kjørelys og foringer bak må byttes. Skadene kommer av att jeg ble rygget på. Frontfangeren sitter bare løst på nå,Trenger de "klips/pluggene" for og sette den fast igjen.Fargen på bilen er Madeiraschwarz Motoren/bilen har gått 255 000km. Bilen ble importert fra tyskland i 2002. Er litt skader på høyreside av bilen som dere kan se på bildene, litt rust her og der. Listene mangler på høyreside. Denne bilen selges pga nytt bilkjøp. Hadde jeg hatt tid,så skulle jeg ha fikset opp bilen før salg. Men dette lar seg ikke gjøre desverre.Så har du litt peiling på og skru selv,så er ikke dette noe dumt kjøp. Følger med kicker basser,pioneer spiller og adsl forsterker Sist eu godkjent 07.04.08 28.02.10 er neste eu godkjenning. Årsavgift er betalt. Som sagt så trenger bilen litt sparkling/lakking på høyreside og litt bak for og få den strøken. Ferdig lakkerte m3 sideskjørt følger med. Senket 60/40 godkjent i vognkort Bilen kan sees 5min unna Sharif dekksenter / Frogner akershus. Pris 25000/Bud Tlf 99521757 Email Ziller__@hotmail.com Mvh Martin Lyseggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Hei, kan du sende over noen flere bilder av bilen? hvor det er rust osv?, mest karosseri som er viktig. litt invendig i bilen, noen karosseri skader? er det aircon i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 har du bilde av skadene på høyre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Er Air Condition ja,Men må fylles på. Jeg stikker ut imorgen når det er lyst og tar nærbilder av skadene/ripene på høyreside. + ta bilder der det er litt rust. Tar også flere bilder av interiøret. Mvh Martin Lyseggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Flere bilder av interiør Lite hull der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Hårstadsveen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kan muligens være interessert... Egentlig plassen det står på. How low can you go hva anngår pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Innbytte helt uaktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Innbytte er desverre ikke interessant i dette tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hva har skjedd? krasja elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziller Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Ble rygget på her for litt siden,der kommer skadene på fronten ifra. Ripene/skadene på høyre side kommer av att jeg hadde det litt for travelt en morgen,greide uheldigvis og rygge på en lav biltilhenger som jeg ikke såg i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindajs Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 ziller: sendt deg mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindajs Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gleder meg til å hente den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg