hypahgutten Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 har et problem jeg gitt , var ute og kjørte her om dagen , og plutslig forsvant alt av lyd :S men bassen var der enda , og når jeg kom hjem tok jeg ut den ene høytaleren nede i frontsettet , også tok jeg direkte ledninger fra høytaleren og rett til iso ledningene bak ved spiller'en og da spilte de ?... jeg har skjekket alt av de "sammenkoblingene" bak spiller'en , helt til der ledningene går videre nedover og bak kjørepc'en osv og ned i "under" dæsjen , er det flere "sammenkoblinger" videre ned under dæsjen??.. hva kan det være?.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 har du en egen forsterker til frontsettet? hvordan bil er det? orginalt anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Høres vel ut som dårlig kabel eller at om du har kabelsko ellerno på dem at de har mistet kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypahgutten Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 bmw 320is coupe e36 93model alt av ledninger er orginalt , har bare kjøpt nye høytalere og byttet ut de gamle , og har hatt de nå i ca 6 månder eller noe , også plutslig sluttet de og spille ;S mennhe , det som er rart er jo atte der er 16 ledninger:S en høytaler har 2 ledninger , minus og pluss , og jeg har 3 høytaler vær side foran , 2 i døra og en nede ved beina , det er 6 høytalere og det vill jo si 12 ledninger , også 2 i hattehylla , og det blir jo 4 ledninger til , da er jeg jo oppe i 16 ledninger som "plutslig" mistet kontakt uten videre :S?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 det der en en vanlig feil messansynelig har en ledning sprukket eller gummi detti av på ledningene å kommer borti karoseri, å da blirre dårlig med diskant gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå