Gå til innhold

null lyd i e36 copue 93mod


Anbefalte innlegg

har et problem jeg gitt , var ute og kjørte her om dagen , og plutslig forsvant alt av lyd :S men bassen var der enda , og når jeg kom hjem tok jeg ut den ene høytaleren nede i frontsettet , også tok jeg direkte ledninger fra høytaleren og rett til iso ledningene bak ved spiller'en og da spilte de ?... jeg har skjekket alt av de "sammenkoblingene" bak spiller'en , helt til der ledningene går videre nedover og bak kjørepc'en osv og ned i "under" dæsjen , er det flere "sammenkoblinger" videre ned under dæsjen??.. hva kan det være?.. takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw 320is coupe e36 93model

alt av ledninger er orginalt , har bare kjøpt nye høytalere og byttet ut de gamle , og har hatt de nå i ca 6 månder eller noe , også plutslig sluttet de og spille ;S mennhe , det som er rart er jo atte der er 16 ledninger:S

en høytaler har 2 ledninger , minus og pluss , og jeg har 3 høytaler vær side foran , 2 i døra og en nede ved beina , det er 6 høytalere og det vill jo si 12 ledninger , også 2 i hattehylla , og det blir jo 4 ledninger til , da er jeg jo oppe i 16 ledninger som "plutslig" mistet kontakt uten videre :S?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...