helgeb Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 tenkte å få dratt igang et uformelt treff i drammen nå snart, er det noen intresse for dette søndag 16 august på cc eller fjordparken??? skal vi si kl. 1800!! noen som kan komme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Kanskje interessant Skal tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 jeg stiller opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Mulig jeg kan komme en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 da er vi i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Æ kjæm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 regner med jeg dukker opp jeg også men vi skal ikke stille litt tidligere, tiden flyr når man er i godt lag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 regner med jeg dukker opp jeg også men vi skal ikke stille litt tidligere, tiden flyr når man er i godt lag.. kl. 1800 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 aner ikke hvor det er, så hvis noen følger med meg dit så kan jeg komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 var bare ett forslag Helge. Men det funker sikkert bra det. Får håpe på godt vær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Sleng ut adressen dit da, eller den nærmeste ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 CC Varehus Tomtegata 36, 3012 Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 CC Varehus Tomtegata 36, 3012 Drammen Da kommer jeg ihvertfall frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 skal få hørt med noen lokale som ikke er så mye på bimmers... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå