helgeb Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 tenkte å få dratt igang et uformelt treff i drammen nå snart, er det noen intresse for dette søndag 16 august på cc eller fjordparken??? skal vi si kl. 1800!! noen som kan komme?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spruddel Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Kanskje interessant Skal tenke på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 jeg stiller opp.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Mulig jeg kan komme en tur Link to comment Share on other sites More sharing options...
JulianS Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 da er vi i gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Naitsirk Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Æ kjæm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 regner med jeg dukker opp jeg også men vi skal ikke stille litt tidligere, tiden flyr når man er i godt lag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 regner med jeg dukker opp jeg også men vi skal ikke stille litt tidligere, tiden flyr når man er i godt lag.. kl. 1800 da Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeonMuffler Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 aner ikke hvor det er, så hvis noen følger med meg dit så kan jeg komme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 var bare ett forslag Helge. Men det funker sikkert bra det. Får håpe på godt vær da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Sleng ut adressen dit da, eller den nærmeste ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 CC Varehus Tomtegata 36, 3012 Drammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 CC Varehus Tomtegata 36, 3012 Drammen Da kommer jeg ihvertfall frem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian_B Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 skal få hørt med noen lokale som ikke er så mye på bimmers... hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts