Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får å ha sagt det med en gang så gjelder det ikke en BMW, men bil er bil i alle fall i dette tilfelle.

Har en 1956 Ford F-100 som jeg er i ferd med å pusse opp, og da tenkte jeg på å få noen til å sandblåse karosseriet før jeg begynner med div rustskader.

Har derimot hørt at det kan opstå noen komplikasjon i form av ugjevn overflate og lignende når dette gjøres.

Jeg kan selvsagt pusse ned alt med pussemaskin, men det er veldig mye jobb, og jeg har det for meg at resultatet vil bli bedre dersom jeg får det sandblåst. Bilen er tross alt over 50 år gammel, så jeg vil mene det er vært å gjøre det skikkelig.

Jeg ønsker også å pulverlakere mesteparten av understellet etter at alle modifikasjoner er ferdige.

Det jeg egentlig lurer på er om noen har noen erfaringer med sandbåsing av karosseri, og/eller vet om noen som gjør dette uten at jeg må rane en bank først? Fint hvis noen vet om noen som pulverlakerer for en høvelig pris også.

Hovedsaklig på Østlandet.

Håper at noen tar seg til til å svare selv om det ikke gjelder BMW, og håper også at moderatorene lar tråden stå selv om...(ja, samme grunn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...