Gå til innhold

Mercedes Benz E420 1997 modell


pengelek
 Share

Anbefalte innlegg

Skjekker rundt her om det er noen som kan være intressert i å kjøpe en MB E420 1997 modell med org. v8 og full utstyrspakke. Bilen fremstår som MEGET pen.

Står på mitt navn med svenske skilter i dag, så om den skal brukes som delebil i norge, evt. banebil så må jo moms på kjøpssum betales for å få den lovlig inn. Kan evt. skrive en kontrakt der kjøps-sum er litt lavere slik at momsen blir mindre.

Tenkte mellom 25 - 30 000 nok ved en meget rask avgjørelse. Disse ligger på 200 - 300 000 kr med norske skilter og ca. 50 k i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en 1997 modell stasjonsvogn i mørk grønn metallic. 4,2 L v8 med 280 hk bakhjulstrekk. Gode nesten nye dekk på org. avantgarde alu felger (bilen er og forøvrig avantgarde). Skinn interiør med mørkt (nesten svart) tre. El. stoler og speil med minne. Ortopediske stoler med luftputer m.m 2 soners klima anlegg. El justerbart ratt inn/ut og opp/ned med minne. El glass takluke, cruse controll, regn sensor, green luft sports filter m.m Bilen fremstår som strøken innvendig og utvendig bortsett ifra litt lakk rust som ikke er å komme bort ifra på akuratt denne mercedes modellen. Bilder kommer. Den går godt. Skal ha ca. samme spec. som en bmw e38 740 (har hatt en) og etter min mening går det ca. likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilder av bilen:

Disse bildene er ca. 3 mnd gamle. Eneste som er annerledes nå er at jeg har montert ut telefonen og org. kassettspilleren som dere ser på det ene bildet. Står nå en stilren Pioneer spiller. Org. utstyr kan selfølgelig følge med.

xc1kfg801s51zg1nrwj2.jpg

bt74ue7tiwsot778g3t9.jpg

955his8rrsxgv923gvav.jpg

y1jlw8d2juke5pctxois.jpg

o8usbytv59g62pj3femg.jpg

5btqp022vce2gt6n8sw4.jpg

pgrdtyouqyn0o3jnb70c.jpg

dvf6u6ekxdm6e5jy6pxb.jpg

en8r3wufp9hewvp9duxl.jpg

laf6tpgam1ljk5wilmch.jpg

dc9y589zmw20rhsxfl16.jpg

d6wgzd0srpufxpgxnpw5.jpg

l0lwf8vtlu5sl25fbk6u.jpg

l2mrfwfc9vz4mlb7fh44.jpg

pmmgwd85tvozsg0ykcwr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig rå bil as!hadde den bare vært sedan hadde igrunn mye ordna seg for meg :P

Det kommer jo ann på hva du skal bruke den til. Om du skal bruke den som delebil til en annen w210 så er det jo ikke store forskjellen på stasjonsvogn og sedan bortsett fra bakparten på karosseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Denne bilen koster fra 110-130000 for et bra eksemplar på norske skilter, med nogenlunde MAKS utstyr.

Det nærmeste jeg kom din prisantydning på finn.no/bil var en 1 år eldre e420 til 130 000 kr. Det var ikke en avantgarde og hadde ikke like stor utstyrspakke + at det var "småfix" på den. Uansett gidder jeg ikke henge meg opp i dette. Får jeg ikke 25 000 kr for den som delebil beholder jeg den heller. Motor, automatkasse og interiøret kommer på over 25 000 kr i brukt verdi, så er det jo faktisk resten av bilen igjen som er i god stand. Tror ikke det er så mange som vil nekte for at det er billig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen flere, føler bare det blir litt feil å si at den koster 200-300.

Jeg har hatt en sånn en gang i tiden, det er en fantastisk bil.

(Jeg solgte min for 134.000)

Desverre er sommeren over og du aner ikke hvor mye jeg har lyst til å

svi mastercardet for å kjøpe den av deg. ;)

Leter etter en M119, men her får man jo alt på kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen flere, føler bare det blir litt feil å si at den koster 200-300.

Jeg har hatt en sånn en gang i tiden, det er en fantastisk bil.

(Jeg solgte min for 134.000)

Desverre er sommeren over og du aner ikke hvor mye jeg har lyst til å

svi mastercardet for å kjøpe den av deg. ;)

Leter etter en M119, men her får man jo alt på kjøpet :)

Ok, jeg gjorde bare et raskt søk på mercedes e420 og fant kun denne nevnte. Men 200 - 300 000 kr var vel i meste laget når jeg tenker meg om. Tok bare et tall. Du må gjerne svi mastercardet ditt litt å kjøpe den av meg:) he he.. Kan ordne en kontrakt der salgs summen er litt lavere så mva ikke blir noe serlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...