NSR Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hvordan diamantswart farge er d? riper bungler? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Hvordan diamantswart farge er d?riper bungler? ca pris? Diamantsvart metallic. Ingen bulker som jeg har lagt merke til. Vanskelig å si om det er riper, da det er noe lakkstøv utenpå org lakken. Bør rubbes.. Kom med bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 orginal vinge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 orginal vinge?? Det vet jeg egentlig ikke, hvordan finner jeg ut det på lettest mulig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 skru den av hehe står delenr på vingen.. under der skruene skrus i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 skru den av hehestår delenr på vingen.. under der skruene skrus i Ok, stemmer Skal se om jeg får sjekket i morgen el tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Noen som ser om dette er en orginal M3 GT Vinge, eller om det er en kopi av noe slag? Evt. hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 vis den er skrudd så er det kopi. pris på vingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 vis den er skrudd så er det kopi. pris på vingen ? Orginal GT vinge er altså ikke skrudd? Limt? Hva er delenr som står på en org vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 en org vinge har noen klips av no slag vis jeg ikke tar helt feil. den ser ikke orginal ut + man ser jo galssfiberen på det ene bildet. og den er garantert ikke i glassfiber fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 en org vinge har noen klips av no slag vis jeg ikke tar helt feil. den ser ikke orginal ut + man ser jo galssfiberen på det ene bildet. og den er garantert ikke i glassfiber fra bmw Glassfiber? Hvor? Er litt tung, og hard som plast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 hva er delene oppe i nå ? kanskje en grei info til andre som vil sende pm.. selges det seperat eller samlet? hvordan er det med frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 hva er delene oppe i nå ? kanskje en grei info til andre som vil sende pm.. selges det seperat eller samlet?hvordan er det med frakt Planen var å selge det samlet. Har kjøper på 3500,- nå. Kan sendes med lastebil e.l f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Delenr. på original GT spoiler Øvre del : 51712264509 Nedre del : 51712267444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå