NSR Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 SOLGT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajusnes Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Hvordan diamantswart farge er d? riper bungler? ca pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Hvordan diamantswart farge er d?riper bungler? ca pris? Diamantsvart metallic. Ingen bulker som jeg har lagt merke til. Vanskelig å si om det er riper, da det er noe lakkstøv utenpå org lakken. Bør rubbes.. Kom med bud på PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knudden Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 orginal vinge?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 orginal vinge?? Det vet jeg egentlig ikke, hvordan finner jeg ut det på lettest mulig måte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knudden Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 skru den av hehe står delenr på vingen.. under der skruene skrus i Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 skru den av hehestår delenr på vingen.. under der skruene skrus i Ok, stemmer Skal se om jeg får sjekket i morgen el tirsdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 Noen som ser om dette er en orginal M3 GT Vinge, eller om det er en kopi av noe slag? Evt. hvilket merke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 vis den er skrudd så er det kopi. pris på vingen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 vis den er skrudd så er det kopi. pris på vingen ? Orginal GT vinge er altså ikke skrudd? Limt? Hva er delenr som står på en org vinge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 en org vinge har noen klips av no slag vis jeg ikke tar helt feil. den ser ikke orginal ut + man ser jo galssfiberen på det ene bildet. og den er garantert ikke i glassfiber fra bmw Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 en org vinge har noen klips av no slag vis jeg ikke tar helt feil. den ser ikke orginal ut + man ser jo galssfiberen på det ene bildet. og den er garantert ikke i glassfiber fra bmw Glassfiber? Hvor? Er litt tung, og hard som plast.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetta Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 hva er delene oppe i nå ? kanskje en grei info til andre som vil sende pm.. selges det seperat eller samlet? hvordan er det med frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 hva er delene oppe i nå ? kanskje en grei info til andre som vil sende pm.. selges det seperat eller samlet?hvordan er det med frakt Planen var å selge det samlet. Har kjøper på 3500,- nå. Kan sendes med lastebil e.l f.eks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Delenr. på original GT spoiler Øvre del : 51712264509 Nedre del : 51712267444 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts