EirikL Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ønsker som overskriften sier å kjøpe viskosekopling til m20. Må selvfølgelig fungere godt, da den jeg har lager lastebillyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsiPan Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Kjøp på ebay.. da får du 2 til prisen av 1 i norge Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Hvis man ikke har den aktuelle varen til salgs, la vær å poste menigsløse innlegg i tråden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Hvis man ikke har den aktuelle varen til salgs, la vær å poste menigsløse innlegg i tråden! lov å gi tips om hvor man kan kjøpe og vøtt, trenger ikke bli sur av den grunn, se på det som en free bump. btw så er viskosekopling slitedel, anbefales å kjøpe ny, evnt monter en elektrisk vifte heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Ingen som er sur, men jeg spurte ikke hvor jeg evt kunne få tak i delen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw_325i_ Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 jeg har liggende står produksjonsdato i 07 en gang. så er ikke gammel å utslitt.. god som ny(orginal selvfølgelig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m20b25turbo Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 jeg har en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 jeg har en også. om ikke to..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts