EirikL Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Ønsker som overskriften sier å kjøpe viskosekopling til m20. Må selvfølgelig fungere godt, da den jeg har lager lastebillyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kjøp på ebay.. da får du 2 til prisen av 1 i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Hvis man ikke har den aktuelle varen til salgs, la vær å poste menigsløse innlegg i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hvis man ikke har den aktuelle varen til salgs, la vær å poste menigsløse innlegg i tråden! lov å gi tips om hvor man kan kjøpe og vøtt, trenger ikke bli sur av den grunn, se på det som en free bump. btw så er viskosekopling slitedel, anbefales å kjøpe ny, evnt monter en elektrisk vifte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Ingen som er sur, men jeg spurte ikke hvor jeg evt kunne få tak i delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 jeg har liggende står produksjonsdato i 07 en gang. så er ikke gammel å utslitt.. god som ny(orginal selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 jeg har en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 jeg har en også. om ikke to..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå