marararius Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har et problem med bilen min. Varmeapparatet funker helt fint når bilen er kald, og en stund, har den som regel halvveis opp på varmen, men etter å ha kjørt en stund blir det veldig varm luft, og om jeg har stilt den på det kaldeste, og kjører en stund blir det steik-varmt da også. Men om jeg bare vrir bryteren opp til full varme, og tilbake igjen så blir det kaldt.. Vanskelig å forklare det her, men håper noen skjønte, og kan hjelpe. Om det har noe å si er det en e36 med M50B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Muligens varmeventilene dine som kødder,trege med å stenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Hvor sitter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Ved torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kan være en vaier som tuller også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Er vel el.styrte ventiler på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå