korsnes Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har nå gått til innkjøp av en 95mod e34 525tds Bilen har komplett m5 understell,altså m5 bremser,diff osv Bilen har svart elektrisk skinninteriør,dobbel takluke,AC,cruisecontroll++ KW coilovers og 19" Privat felger Bilen er lakkert opp gjenn for 2 år siden i fargen Carbon black blue fra e39 bmw m5. Den har også Alpina frontleppe. Har liggende m5 skjørt som jeg skal montere. Gi gjerne en kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 pen denne, var ikke den sykt dyr? mener den lå ute til 120k. lov å spørre hva du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Grom 5er! Ville bytta speila til noen uten blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 joda,det er en pen bil Jeg ga en symbolsk sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 andre forslag til forbedringer? Noen som vet om noen fine baklykter til touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 andre forslag til forbedringer?Noen som vet om noen fine baklykter til touring? Dette er det eneste du får til touring; http://www.vparts.se/sv/artiklar/ovriga ... uring.html Her må du modifisere baklykten selv. Du fjærner oransje "glass" og limer inn hvit "glass". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 noen som har gjort dette før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 noen som har gjort dette før ? Jepp, noen er det. Ligger i prosjekttrådene til de som har gjort det. Finnes også tråder på utenlandske forumer også, der kan du finne d.i.y. Jeg har kjøpt hvite blink, men ennå ikke byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 ganske rå pris på dette da... 1500,- for to små glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92touring Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 drit i å føkke me baklysa, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Flott bil dette, kikka litt på annonsen da den lå ute for salg. Personlig ville jeg valgt andre felger, f.eks. sort senter med crom kant er veldig pent på en ellers så gjennomført sort bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Fin touring . Hvilke senk har du? Foretrekker sorte DE lykter fremfor AE men de koster litt da. Hvite baklykter dra faktisk mye opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 jeg har kw coilovers.. jor susen med hvite blinkers bake ja... Kjøpte du glassene bare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 grom den der da! få på m5 skjørta å senk den litt mer så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå