korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 mangler bare boresjablonger og klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 mangler bare boresjablonger og klips ang. det.. har m5 skjørt liggendes jeg og. fikk tak i noen forrige uke. er det så bra å begynne å borre i kanalene?? ser for meg at det vil ruste etterhvert.. siden det ikke blir galvanisering rundt hullene osv. tenkte jeg skulle bare lime skjørtene hvis det er mulig? har du noe formening om saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 har egentli ikke tenkt så mye på det.. Men man bør jo legge på noe etter man har boret hullene... Altså det går jo sikkert bra å lime, men jeg går for å borre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 jeg har kw coilovers..jor susen med hvite blinkers bake ja... Kjøpte du glassene bare ? Ja kjøpte glassene fra en i Østerike og hjelp fra en grei kompis som hadde gjort dette før. (Gikk med noen timer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 måtte betale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 mangler bare boresjablonger og klips Borresjablonger kan ikke skaffes lenger, da må du prøve å få tak i brukte. Klips tror jeg er rimeligst på schmiedmann.no, ikke glem "proppene" som skal i hullene du borrer opp. Bytter du de på skjermen foran og hjulbuen bak har de en annen diameter enn de på selve kanalen. Husk 4 skruer til feste under forskjerm, fordel å bytte de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 vet du hvilke klips jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 måtte betale da? Husker ikke helt men tror det ble rundt 1400kr med frakt + lim + arbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Siden alt er lagt opp foreslår jeg en s38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Blir vell det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 har du en til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korsnes Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 monterte orginale baklykter i går vart mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå