carloz Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Tenke je sku legga ut no bilder ta bilen min. Har hattn en god stund nå, men har vøri litt treig med å få gjort det:P Håper på positive tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 såg ganske velholdt ut.. har ikke tenkt og selge vel?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 jeg syns den var drit tøff! pent senka, og alpina felger er ikke feil sote rutene litt, og noen penere endestusser, så blir det bra! mye annet som kan gjøres og, feks de mørke frontlyktene, evt mørke baklykter, sorte nyrer, mtech 2 styling, osv. dette ville hvertfall jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hvilken leppe er det du har nederst på fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Kanon flott bil! Behold den som den er! Du har en flott original stuk på bilen som få andre kjører. Bra at ikke alle kjører sotede lykter og kantfelger! Denne var flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Meget pen og velholdt E30 Helt original motor og alt bortsett fra senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Takk for svar:) Er dessverre itte tel salgs:P Tenkte je sku holde den original, sia originale e30r er vørti sjelden vare:P trur det er original m-tech-leppe som sitt foran, men er itte sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Wow, meget pen E30! Originale E30r er utrolig pent når det er så strøkent som her, hold den sånn Leppa du har foran er en Limited Edition Shadowline-leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Flott skyss. Enig med det som blir sagt lenger opp her, behold den slik. Definitivt en av de fetere mer eller mindre originale e30er jeg har sett. Er du fra toten en plass ? Syns det virka litt slik på måten du skreiv på =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Pent, meget pent:) All respekt til dem som fortsatt kjører pre-face originalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Takk for svar:) er et stykke unna toten gitt:P mellom gjøvik og lillehammer. jepp, må jo ha den original;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Aha. Biristrand med andre ord ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Nydelig E30 du har! Meget lekkert med Alpinafelger og senken var perfekt. Behold den original, uten soting av ruter. Noen penere endestusser, så er du i mål med denne. Sleng ut masse bilder og gjerne interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Pen bil ja! Hvordan funker senterkoppene på de replikafelgenne der? På mine originale har jeg nøkkellås, men ser ikke ut som det var noe slikt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå