Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenke je sku legga ut no bilder ta bilen min. Har hattn en god stund nå, men har vøri litt treig med å få gjort det:P Håper på positive tilbakemeldinger:)

e7egzxqqqilu3u8soz3o.jpg

sns6uzsrwgr0wqjij06j.jpg

6jwp3emigfbh2615k7gl.jpg

i3bxetfiocm23hu3t8zw.jpg

1cbi45lq6724vsiwvkaa.jpg

Skrevet

jeg syns den var drit tøff! pent senka, og alpina felger er ikke feil ;) sote rutene litt, og noen penere endestusser, så blir det bra!

mye annet som kan gjøres og, feks de mørke frontlyktene, evt mørke baklykter, sorte nyrer, mtech 2 styling, osv. dette ville hvertfall jeg gjort :D

Skrevet

Kanon flott bil! Behold den som den er! Du har en flott original stuk på bilen som få andre kjører. Bra at ikke alle kjører sotede lykter og kantfelger! Denne var flott!

Skrevet

Takk for svar:) Er dessverre itte tel salgs:P Tenkte je sku holde den original, sia originale e30r er vørti sjelden vare:P

trur det er original m-tech-leppe som sitt foran, men er itte sikker.

Skrevet

Wow, meget pen E30! Originale E30r er utrolig pent når det er så strøkent som her, hold den sånn ;) Leppa du har foran er en Limited Edition Shadowline-leppe.

Skrevet

Flott skyss.

Enig med det som blir sagt lenger opp her, behold den slik.

Definitivt en av de fetere mer eller mindre originale e30er jeg har sett.

Er du fra toten en plass ? Syns det virka litt slik på måten du skreiv på =P

Skrevet

Nydelig E30 du har! Meget lekkert med Alpinafelger og senken var perfekt. Behold den original, uten soting av ruter. Noen penere endestusser, så er du i mål med denne. Sleng ut masse bilder og gjerne interiørbilder.

Skrevet

Pen bil ja! :D

Hvordan funker senterkoppene på de replikafelgenne der? På mine originale har jeg nøkkellås, men ser ikke ut som det var noe slikt der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...