Kennayeh Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hei Skal bytte støttelager på demperene bak, men når jeg skal ha av demperen i det nederste festet sitter dette som helvete. Prøvde å dra det av med avdrager, med det resultatet at gummien er på vei til å løsne fra den innerste metallhylsen på foringen.. For selv om bolten er ute, så er det en pinne der man trer demperen inn på? Har ikke funnet dette på noen tegning noen plass.. Noen tips? Jeg har både blødd og bannet, uten at det hjalp noe som helst.... Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Kansje,viss du nevner hvilken bil dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennayeh Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 det glemte jeg Det er en 1992 520 touring. E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jrn Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hei, fikk du noe vetug svar på spørsmålet ditt? Sliter med samme helvete..... Setter pris på om du kan gi råd. Jeg har en 520I m50 1995 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 på demperen sitter der en hylse som sitter inn i bakstillingen, litt varme og enslegge hjelper en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå