saas Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Denne bilen ble kjøpt for at jeg skulle ha motor å understell til mitt BMW prosjekt. Men ettersom jeg er arbeidsledig å skal i militæret til høsten, så blir det vanskelig å gjennomføre prosjektet. Dette er perfekt for deg som har planer om å bygge om din E34 Denne er hentet i sverige, IKKE betalt engangsavgift. Bilen står i Verdal (Nord-Trønderlag) Info om bilen: 1993 540ia M60B40 210kW 281HK ca 266.000KM 18" Sommerfelger EL-vindu Skinn interiør Antispinn Motor og driv-verk fungerer fint, kjørte selv 60mil med bilen når jeg hentet den, og den er som en drøm å kjøre. Prisen er satt til 23000, men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse Ring meg for mer info. 45664810 Tor Erik Frøseth Noen bilder tatt i farta, si ifra hvis noe mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Oppdatert med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hvor mye koster det for å få denne på norske veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 hvor mye koster det for å få denne på norske veier? En kjapp test på toll.no viser at det koster ca 135 809Kr Norske avgifter på sitt beste Det blir kanskje billigere med alternativ fortolling.. noen som vet hvordan det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 hvor mye koster det for å få denne på norske veier? En kjapp test på toll.no viser at det koster ca 135 809Kr Norske avgifter på sitt beste Det blir kanskje billigere med alternativ fortolling.. noen som vet hvordan det funker? 135 809 kr ????! Faen ta Norge... Hva vil alternativ fortolling si i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Litt usikker på hvordan tollsystemet funker egentlig.. Men uansett, bilen ligger til salgs i noen dager til. hvis ingen er interessert så bruker jeg delene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Siste mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Blir nok en god del billigere ved alternativ fortolling på denne bilen ja ----------------------------------- Må være deg jeg campa ved siden av på GB-Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Blir nok en god del billigere ved alternativ fortolling på denne bilen ja ----------------------------------- Må være deg jeg campa ved siden av på GB-Våler? Kan vell stemme det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg