BMWBenny Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Jepps...Har time hos biltilsynet den 31. aug. for å få skilter på min engelske E30 M3, Men får at den skal gå mellom må man ha sideblinker. Jeg gidder selvfølgelig ikke å borre hull i skjermen, så har ordna Fk "M3" speil med blinkers til kontrollen. jeg prøvde å montere detta før i dag.... Men skjønte ikke stort, stikker 3 korte kabler ut av speilene. Men hvor kobler man disse på?! Koblingsskjemaet sa meg ingenting. Men nå er ikke jeg noen geni innen detta heller da Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Du må nok trekke nye kabler frem til blinklysene i speilene fra blinklysreléet. Eller om du stjeler fra blinklysene foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 kjøp noen billige på biltema, lim dem på skjermen, så får du bare en 1er feil på kontrollen ellers må du trekke ledninger fra relæ eller fra frontblinkere, mulig der ligger ledninger inni skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 En kammerat fikk bare 1er feil på å mangle blinklys i skjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 En kammerat fikk bare 1er feil på å mangle blinklys i skjermer.. hvis de mangler det egentlig 2er feil, men hvis de ikke virker er det 1er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 En kammerat fikk bare 1er feil på å mangle blinklys i skjermer.. Min bror fikk ikke feil i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Men da kan jeg jo skru på speilene da, trekke noen kabler opp under dashen så det ser kobla ut. også får jeg bare 1'er feil. Virker som det er litt forskjellig etter hverm man møter på kontrollen. hørt mye forskjellige svar. Har blant annet hørt, at når det kommer til denne kontrollen, blir 1'er feil oppgradert til 2'er feil, hvis det ikke blir fikset. noen som vet noe konkret anngående dette? For jeg SKAL ha skilter når jeg er der nede, gidder ikke måtte vente 3 uker på ny time. Da er jo saltet straks på veien Og hvor sitter blinklys releet btw? i motorrommet, eller under dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 jeg brukte dobbeltsidig teip og teipa på blinkers på forskjerma, fikk bare 1er feil for og "gåne" pærer. fjerna blinklysa igjen når jeg kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 så de syns ikke det er litt rart at "pærene har gått" på begge sideblinkerne asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 På min 1987 E30 M3, så lå det klar lednonger til blinklysene under dashbordet på hver side. Det er noen små hvite plugger, som var tapet fast oppunder dashen. Mener å huske det var brun og blå kabler (er litt usikker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 En kammerat fikk bare 1er feil på å mangle blinklys i skjermer.. Min bror fikk ikke feil i det hele tatt... 2 ganger.....! Men ja, det fungerer helt fint å bare lime på noe greier. De skal ikke bry seg med at det ikke er tilkoblet Men, om du får noen 2'er feil så må du også fikse blinklysene, samt at ryktene sier at du nå må reparere gamle 1'er feil før neste kontroll, hvis ikke får du da en 2'er Dette er jo uansett ikke aktuelt på denne bilen, siden den ikke tidligere er registrert.. Jeg tror alikevel at jeg hadde prøvd å vise den uten blinklys, selv om du da risikerer at den ikke går igjennom. Er i mange tilfeller lurt å spille litt dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 jeg viser den garantert med blinkers, da det bare er å smelle på speila. spørsmålet er heller om jeg skal koble dem. Skal sjekke opp det tommy sa. Ordner seg vel Men trodde egentlig at bilen måtte være 100% får å få skilter jeg. og at 1er og 2er feil ikke var noe tema på denna kontrollen en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå