emilst Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Bakukevinduet på min 520i vil ikke åpne seg. Sentrallåsen virker heller ikke. Kan dette ha sammenheng? Noen som har et skjema for hvordan jeg skrur opp bakvindu dekslet? Har kjøpt inn ny nøkkel, da jeg trodde feilen til sentrallåsen lå her. Kr 1500 rett i vasken... Ser at noen har hatt problemer med dette tidligere; http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p ... 611ca6892f 6a853fafcf94fa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Heisan Jeg har sammefeil som deg og dette kommer av brudd i lednings nettet i hengslene fra karosseriet til luken. Bakrute visker, bakluke vinduet og låsen henger sammen..... Går ann å fikse selv men kan være vrient å komme til. Dette er en vanlig feil på disse bilene. Spørr etter pris på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ja det var det jeg mistenkte. Har et verksted som jeg vet er flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå