Fliid Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 BmwccnTelemark ønsker å få til en kjøretur på førstkommende Onsdag, da det er arrangert Onsdagstreff. Dette er selvfølgelig avhengig av at været er noenlunde! Planlagt destinasjon er Stavern i Larvik. Still opp, små som store, for en kjøretur og kanskje en is om været tillater! Ønsker enda bedre oppmøte enn forrige gang, så still opp og del deres BMW'r med oss andre BMW sultne sjeler! Oppmøte sted er det samme som vært Onsdags treff, kvalitet veikro i Skien (Gråtenmoen) ! Oppmøte tid er 18:30. Vær med å bidra til å skape ett enda bedre lokal miljø for oss BMW interisserte! (Er vi ikke alle det? ) Mvh Styret BmwccnTelemark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 bilen står i deler! nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hadde man bare hatt bil klar for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Åssen går det Fliid, får du noe respons på dette? Ser ut til at jeg kan stille opp. Hadde vært greit med en kjøretur. Dem har god softis i Stavern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ja, sist gang så var oppslutningen bedre enn noen gang! : ) Satser på bedre i morgen ! Godt du kan komme : ) Du leste mine tanker fish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jeg tror jeg skal ta turen, hvis det ikke regner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Flott! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jeg tror jeg skal ta turen, hvis det ikke regner! redd for at bilen skal bli våt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Er bare ikke så fan av kjøreturer i regnvær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Skal tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 hmm når regner dere med og være i stavern da? jobber til kl 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 I halv 8 tiden. Været er bra, så det blir kjøretur! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 I halv 8 tiden. Været er bra, så det blir kjøretur! : ) Faen, da må jeg vaske bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Fader at jeg skal på jobb til natta :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå