bmw530i Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hei. har akkurat kjøpt meg en BMW E46 men vil ha ny spiller i den (har liggene), men må ha nytt deksel og ny overgang kobling da, er det runde eller firkatet stikker? der jeg skulle kjøpe det måtte vite det. og åssen løsner jeg orginalspilleren uten å lage sprekker eller ødelegger noe? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 du løsner spiller ved å ta av lista over så ser du 2 skruer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Det hørtes jo greit ut skal se på det i morgen eneste er trenger å vite er om det er runde eller firkatene stikker så jeg kan få kjøpt tingene jeg trenger også... og er det greit å strekke ledninger i bilen? tenkte fra motoren til bagasjerommet for basskassa. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Rimelig sikker på at du skal ha denne , men det ser du når du tar den ut. Tar 2 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 ja like greit å se i morgen selv for at det blir riktig hehe. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå