John H Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Skal selge en 96 mod. e36 318it Violett farge Fin bil som må selges desverre, bilen er gått 170k km men står 121k på speedometeret pga av el.feil i gamle så byttet det. M3 front M3 hekkinnsats M3 sideskjørt følger med (org) Ac Schnitzer spoiler til bakrute følger med DTM bakpotte Sportsluftfilter kan medfølge om ønskelig Carbon look emblem M girkule Chrom pusset fjørbeinsstag Senkesett er satt på framme på Bilstein dempere, følger med fjører Er satt i 6x9 høyttalere bak, og kan medfølge Stor magnat 6 kanals forsterker Er litt rust på førerdøra og litt rundt emblemet på bakluka. Fronten har flasset litt lakk etter dårlig lakkarbeid fra tidligere. Felgene er litt kantkjørte men er hele og runde lakkert i orange/gull farge 17" med dekk som holder 1 sesong til. Er byttet masse på bilen og har en bunke med kvitteringer. Pris er satt til bud over 45 000kr Pm eller ring 90 91 58 59 Kommer flere bilder med 'ren' bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 opp..innbytte kan være aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 opp..ingen som trenger stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Nå skal ikke jeg være noen besserwisser, men jeg tror du hadde fått mer napp hvis du hadde vasket bilen skikkelig og tatt noen bedre bilder... Edit: Så ikke siste setning før jeg postet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Du har nok rett Rabies, men er min bror sin bil så har bare ikke klaffet med tiden liksom. Men bilen er grei den altså, eneste noe rust på førerdøra som burde vært tatt og fronten som burde vært lakket opp igjen.. Men vurderer innbytte også som sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlax Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 får aldri over 45 for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 får aldri over 45 for denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg