Gå til innhold

Anbefalinger og tips til anlegg i E30


Anbefalte innlegg

Heisann,

Har en todørs E30 som jeg må kjøpe anlegg til. Har bestemt meg for at jeg skal ha spiller og 2 stk 6x9 høyttalere til hattehylla. Ja, jeg vet at et komponentsett vil gi mye bedre lyd, men jeg holder meg til hattehylla for denne gang.

Krav til spilleren er at den har utgang for MP3 spiller, forsterkerkraft til å drive 6x9'ene bra og mulighet for å justere bass/diskant etc. Utgang til subwoofer hadde også vært kjekt med tanke på eventuelle senere oppgraderinger, men er ikke et must. Noe mer funksjoner enn det trenger jeg egentlig ikke...

Når det gjelder 6x9'ene så vil jeg ha noe med bra lyd og endel bass, men som samtidig kan spille ganske høyt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å anbefale JBL T595/T696 helt til jeg så at du har tenkt å drive høyttalerne med spilleren. Disse spiller høyt og med bra trøkk, men de må ha forsterker.

Du har ikke vurdert en ørliten forsterker når du først skal oppgradere? Tror nesten ikke du vil finne noen 6x9" høyttalere som kan spille høyt med bra trøkk direkte fra spilleren, men dette er bare mine erfaringer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...