ChristofferGrøtan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Skjønner ikke vitsen med M3 Wannabe går jo som en bøtte med dritt,hvis det da ikke er ombyggd M3.Akkurat det samme med 4 Enderør,blir jo bare latterlig.(syk bil du har da )Men hvis man liker at folk ler av deg,er det jo bare å kjøre på Andre planene virker jo greie da hehe, går jo ikke SÅ dårlig men blir dere fornøyd om det blir et ///M -merke istede da?
ChristofferGrøtan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Bær nok høre på folket, ellers bli du slaktet haha hehe, no shit! funnet listene?
Dajusnes Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Funnet dem ja, dem er solgt, broren min solgte dem tidligere i uken, så desverre.
Nøstbakken Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 hehe, går jo ikke SÅ dårlig men blir dere fornøyd om det blir et ///M -merke istede da? Det er vertfall mykje bedre en m3. Men er jo like fint uten noko som helst
Chris_325iM Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Flott førstebil dette her! stortsett veldig lik min egentlig, hadde de hella lampene før men har byttet de ut... ellers ser det ut som om det er samme farge også, er det mauritiusblau du har?
Vegard Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Se her ja, gratulerer med bil! Fin farge ja Bare ta vare på den. Ser du blir 18 i januar. Ikke kom med et bilde der bilen er krølla sidelengs rundt en lyktestolpe.. Ellers er det en arti førstebil, det vet jeg alt om
ChristofferGrøtan Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Funnet dem ja, dem er solgt, broren min solgte dem tidligere i uken, så desverre. okei :/
ChristofferGrøtan Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Flott førstebil dette her! stortsett veldig lik min egentlig, hadde de hella lampene før men har byttet de ut... ellers ser det ut som om det er samme farge også, er det mauritiusblau du har? TakkTakk er mauritzuis blau elr ne sånt ja:D bilen skal hellakeres neste år i samme farge
ChristofferGrøtan Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Se her ja, gratulerer med bil!Fin farge ja Bare ta vare på den. Ser du blir 18 i januar. Ikke kom med et bilde der bilen er krølla sidelengs rundt en lyktestolpe.. Ellers er det en arti førstebil, det vet jeg alt om takk hehe, er stygt redd for det, men jeg har også en Passat som er homsespøler som jeg kan bruke på de værste dagene
babjorn Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Bær nok høre på folket, ellers bli du slaktet haha Er jo bare for hans beste hehe Men sleng det på så vet du jo grunnen til at folk prater/peker/ler av deg Bra første bil
Christopher Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Styr unna "klistremerketrimming" Ser kun jalla ut.
Armanic Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 ///M emblem ja, ikke M3 Da blir det mye bedre med "sleeper"
ChristofferGrøtan Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 jajaajajajamasa, så tar jeg av det jævla mærke da! er jo bare pakkiser med 316 som har på sånt (no offence) så biln din på skolen her om dagen mathias, fin bil ja
Steffen89 Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 GS bildeler har billige felg pakker for tiden, se åssen det ble på min om du vil=) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=126244
ChristofferGrøtan Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 var fine de : D men må prioritere andre ting først for å få den i tipp topp stand teknisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå