jannis- Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei. Har en bmw e36 sedan som skulla ha hatt litt stell og utskiftning av deler for å bli i 100% stand igjen. Det jeg trenger er: *Panser.(rød helst) *bagasjeluke.(rød helst) *frontlykter (helst angel eyes, men alt av inntresse) Styling( front, bak, siskjørt) Eventuelt felger. Så hvis du har noe av dette som du skal kvitte deg med, så ta kontakt. pris blir vi sikkert enie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Har panser og bagasjeluke. Har orginal bakfanger. Delene ligger i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei.Har en bmw e36 sedan som skulla ha hatt litt stell og utskiftning av deler for å bli i 100% stand igjen. Det jeg trenger er: *Panser.(rød helst) *bagasjeluke.(rød helst) *frontlykter (helst angel eyes, men alt av inntresse) Styling( front, bak, siskjørt) Eventuelt felger. Så hvis du har noe av dette som du skal kvitte deg med, så ta kontakt. pris blir vi sikkert enie. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122629&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Har panser og bagasjeluke.Har orginal bakfanger. Delene ligger i Østfold. Pris på delene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hei.Har en bmw e36 sedan som skulla ha hatt litt stell og utskiftning av deler for å bli i 100% stand igjen. Det jeg trenger er: *Panser.(rød helst) *bagasjeluke.(rød helst) *frontlykter (helst angel eyes, men alt av inntresse) Styling( front, bak, siskjørt) Eventuelt felger. Så hvis du har noe av dette som du skal kvitte deg med, så ta kontakt. pris blir vi sikkert enie. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122629&highlight= er uten linser disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Stemmer. er helst linselykter eller angeleyes jeg er på utkikk etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå