jannis- Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 hei. har et problem i bmwn min med speedometeret. Der km stand skal stå, så står det code. Verken bensinmåler, temperatur, fart og turteller fungerer ikke. noen som har peiling på hva som kan være galt? setter pris på all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 håper på raskt svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Tror det var samme jeg hadde tror jeg tok av batteri i en time så ble det borte hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 oki:) skal prøve det. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hviss ikke det fungerer så kan det være du mangler "kodebrikka" somregel en hvit liten brikke bak speedometeret som forteller hvordan f.eks. speedometeret skal oppføre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 hei. speedometeret vart plutseli sann. sa erlitt usikker pa hva det kan vaere.. men far prove a sette meg litt inn i det nar jeg kommer hjem fra ferie:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå