Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har merket dette hele tiden jeg har eid bilen,men ikke reagert særlig før idag.

Altså, er snakk om på tomgang her. Tomgangen normalt ligger vel på om lag 600, men når jeg åpner/lukker en dør (Dørmekanismen på Coupe) så synker den kjapt ned til kanskje 400 omdr. før den stiger opp til normalt igjen.

Er dette noe kjent fenomen, eller har jeg kanskje et for lite eller for gammelt batteri? Batteriet har en slik grønn knapp, som sier at det er OK, men er foholdsvis veldig lite fysisk sett.

Jeg la også merke til at det samme skjedde når jeg stod med huet under panseret og såvidt rørte gassspjeldet/gassen, så sank turtallet som beskrevet over. Fra motorrommet så hørtes det nesten ut som motoren holdt på å kveles (blir kanskje bare slik når jeg har motoren rett forran meg). Er dette samme greia som det første eller? Dårlig batteri muligens?

Skrevet

Jag har märkt att min E36 dippar litegranna precis då jag slår på fläkten från 0 till max, så är ju inte helt omöjligt att din inte får rätt ström.

Men jag får inte dethär på något annat än just fläkten, men fläkten drar säkert mest ström också.

Försök också kolla så att den inte drar in tjyvluft någonstans, tex att någon belg/gummi har spruckit, för då kan den börja svajja upp och ned på tomgång.

Mvh//A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...