ZayteX Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Hei, Vurderer nå å selge min bmw 1992mod e34 som har 222000 på telleren. Den er ikke eu ok å står uten skilt pga den har stått i garage i 2år nå. Det er også litt småplukk på den som gjenstår, motor starter å går Så er det noe ved dørfeste på sjåførsiden som er galt, skall få noen fra verksted til å se på dette å se om det er noen big deal. Hbo 4000.. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 hvor i trøndelag står bilen? hvordan er det med rust på den? vil gjerne se bilder....når de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Den står i snåsa. Er litt rust under ved jekkfeste å noe under kanalene.. Så er det litt overflate, men det ser du nor jeg legger til bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 nå ble det veldig interessant.... hvilken utgave er det? 520i? sedan/ touring? med/uten vanos? annet av utstyr på den? abs, airbag, AC, kjørekomputer el-vindu, lyktespylere, hengerfeste, etc???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hvilken motor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 farge? Utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Her kommer noen bilder;) Det er en 520 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Noen som er interisert? Nå er dørfestene sveiset tilbake til normal å døren på plass. Men er noe galt med clutchen, så har ikke jeg tilstrekkelig kunskap på dette omeråde.. Selges som den står eller kan også selges i deler om noen er interisert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg