olechr Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Hei, Vi skal kjøpe ny bil og har kikket på BMW 3 serie Touring fra 2001 til 2004. Er det noen som kjenner til om disse bilene har noen typiske feil/mangler som vi bør være opmerksom på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snekkerbod Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 sørg for at panseret er byttet innenfor rustgarantien. er svakhet på de modellene og BMW bytter den innenfor garantitiden på seks år (no questions asked). Link to comment Share on other sites More sharing options...
olechr Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Ok, noe mer jeg burde se etter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dutten Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 rust i bakluka dører og jekk feste er iallefall jeg nøye med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deep Dish Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E46/ Hilsen Lars89 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E46/Hilsen Lars89 Skjønner ingenting jeg. Har da aldri posta sånne linker jeg I tillegg til det som står der er det endel feil med el.vinduer, sentrallås, el. åpning av bakrute (touring) bremserør osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 I tillegg til det som står der er det endel feil med el.vinduer, sentrallås, el. åpning av bakrute (touring) bremserør osv Det vil si hele bilen har kjente feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIG Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Pass på å få en facelift versjon, som kom i 2002. Relativt lite problemer med E46, men helt vedlikeholdsfrie er jo ingen 7 år gamle biler. Er det bensin eller diesel du er ute etter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olechr Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Pass på å få en facelift versjon, som kom i 2002. Relativt lite problemer med E46, men helt vedlikeholdsfrie er jo ingen 7 år gamle biler. Er det bensin eller diesel du er ute etter? Det vi har sett mest på er 318 bensin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olechr Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Takker for flere gode svar her, skal se igjennom den siden Deep Dish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts