no_name Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ønsker å kjøpe en E46 00-04 mod Det må vær disel og automatgir. Gjerne touring. Hiv inn en link eller send bilde å pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Syns du skal droppe både automaten og touringen og kjøpe den her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18461000 Utrolig mye tøffere bil, med fine hjul! PS, jeg kjenner ikke selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 blir nok automat ja.. kjører langtransport så er litt lei giringa for å si de sånn.. har lyst på en bil som de går an å cruise i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Ahh, ser den da ja. Hadde faktisk valgt automat i min 320d om jeg skulle tatt valget engang til. Men var ment litt som tull fordi den coupe`n der er så flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg