BMWBenny Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har googlet og leita, men finner ingen forhandlere som selger de. Har dem gått ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 for å smøre det inn så har jeg ett sett orginale 18" 8,5 og 10"bak.. er vel noen som lager, for jo replika av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Replika får du ihvertfall på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Jeg tror Bilgummilageret kan skaffe Rondell 58. http://www.bilgummilageret.no/ De svarte i hvertfall positivt på en henvendelse fra meg tidligere i år. Det var da originale Rondell 58 felger. Send en forespørsel til post@bilgummilageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 hør med aabenraa fælglager i kongsberg. dem hadde inne d58 (sikkert replika) sist jeg var nedom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå