BMWBenny Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Har googlet og leita, men finner ingen forhandlere som selger de. Har dem gått ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 for å smøre det inn så har jeg ett sett orginale 18" 8,5 og 10"bak.. er vel noen som lager, for jo replika av dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Replika får du ihvertfall på GS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titansilber Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Jeg tror Bilgummilageret kan skaffe Rondell 58. http://www.bilgummilageret.no/ De svarte i hvertfall positivt på en henvendelse fra meg tidligere i år. Det var da originale Rondell 58 felger. Send en forespørsel til post@bilgummilageret.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw_325i_ Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 hør med aabenraa fælglager i kongsberg. dem hadde inne d58 (sikkert replika) sist jeg var nedom Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Takker:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts