AlXz Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Hey. Vurderer å kjøpe en motor som selger ikke har papirer på. Er greit med papirer for å godkjenne eventuell ombygging med denne motoren. Noen som kan fortelle meg hvor motorkoden(e) står, og hvor disse kan sjekkes opp, for å se hvilken bil denne kommer fra? Vil være mye lettere å prøve å få tak i papirer på denne måten, da selger har fått el kjøpt motor fra et firma, osv.. Så blir mange folk som sikkert ikke husker noe av det som må spørres for å fikse det den veien.., noe dem sikkert ikke gidder bry seg med. Er greit å sjekk opp dette før evt. kjøp av motor syns jeg! Gjelder en 2,8l motor. Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 står vel på blokka innsugside Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Nederst i kanten ved bunnpanna ca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Glemsk? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... light=8ltr Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 heheh smart Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Ah.., hehe.., lurte litt på det se Men jeg har nr der ja Kan jeg sjekke dette opp hos en bmw forhandler? El noe sted på nettet e.l. ?? Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts