seimer92 Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 når jeg gir gass, får jeg bare den på litt over 1000rpm og så holder bilen på å kubbe.. noen som har noen ideer?? på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Hatt motorvask nylig? Sjekk plugger/ledninger osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 m50 motor? sjekk bensintrykk, 3,5bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
seimer92 Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 hvordan sjekker jeg bensintrykket?? kan veldig lite om motor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle123 Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Sjekk alle ledninger du ser, og at det ikke er hull/sprekker i slangen mellom luftfilter og innsug. Ellers er det greit å ta en diagnose på verksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts