ojstejn Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Heisann. Sliter litt med startproblemer på e36'n min. Hver gang jeg skal prøve å starte den så må jeg kinne i ca. 10sek, når motorn er varm tar det 5 sek eller mer med kinning? Også - når bilen står på tomgang så står bilen å gynger og når en sitter inni bilen, så sitter du nesten å hopper inni der.. Feiltenning elns? Fikk et tips om å måle motstanden i coilene, hvordan går jeg fram der? På forhånd - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 sjekk stelforbinnelse til coilerne sitter på hver coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojstejn Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 sjekk stelforbinnelse til coilerne sitter på hver coil Hm, ok. Hvilke data/tall skal jeg da normalt få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle123 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Kjør en diagnose test på verksted. Det kan muligens vere luftmengdemåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 det er ikke luftmengdemåler på m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carver Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 det er ikke luftmengdemåler på m50 ehm.. jo, må nok skuffe deg der. det er luftmengdemåler på m50. slitedel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 nei, det er luftmassemåler. Luftmengdemåler er de gamle med en klaff som åpner seg etter hvor mye luft som suges igjennom. Luftmassemåler er en varm tråd som blir avkjølt og motstanden i denne angir hvor mye luft som strømmer gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carver Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 nei, det er luftmassemåler. Luftmengdemåler er de gamle med en klaff som åpner seg etter hvor mye luft som suges igjennom. Luftmassemåler er en varm tråd som blir avkjølt og motstanden i denne angir hvor mye luft som strømmer gjennom hehe, hvis du vil pirke på småstein så gjør bare det. la oss nå bare si LMM. det var nok det han mente i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Kam/veiv-sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå