MonsterE46 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Hei. Er det noen i Bergensområdet som kan aktivere BC på min 318i E46? Skal selge den og skulle gjerne fått aktivert den:) har byttet spake og alt:) Personen som gjør det ska selvsagt få betalt:) På forhånd takk
MonsterE46 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 hadde vært fint om det var noen som kunne hjulpet meg? Dere vet jo hvordan Jæger er.. ringer å skulle få de til å gjør det, de sa de skulle ringe tilbake..men ja.. Det haster litt:)
ChiP^ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Jæger skal vel ikke være så verst de vel? Kan jo bare kjøre opp til de å høre ? Si at det haster:)
Hansh Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Vet du hvordan man aktiverer dette? Carsoft? Har ikke sett noe om dette i Carsoft.. Tror og jeg hadde kjørt en tur oppom Jæger og hørt, gjerne lat som du er interessert i bil fra dem når du har solgt den du har!
kennetht Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Bilreparatøren på Sotra gjør dette mens du venter... Jæger Sentrum var lite villig til å hjelpe meg med dette når jeg spurte i hvert fall.
MonsterE46 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Jæger har en måned vente tid:S hehe.. det e jo glemme sak.. Men kor ligger bilrepratøren på sotra då?
Hansh Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Sikkert på Sotra! Gule sider er din venn: http://www.gulesider.no/gs/categoryList ... arat%F8ren
MonsterE46 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 e du sikker det e på sotra? Haha takker for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå