BMW318TDS96 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Når jeg setter bilen i 1 gir med brekket på så kveler den seg ikke den går fortsatt, er det moe stramming eller noe jeg kan gjøre for og rette opp dette? Bilen er en bmw e36 cab 1994 mod med m43 motor (1.8i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Den slurer på clutchen kommer ingen vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 du har seriøst utslitt clutch Bytt før du raserer svinghjulet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 jeg begynner også å få sliten clutch, men hva er normal pris på bytte av det på verksted? ikke merkeverksted altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 jeg begynner også å få sliten clutch, men hva er normal pris på bytte av det på verksted? ikke merkeverksted altså.. Da er det jo timesbetaling. Verksted tar omtrent 4-5000kr for et clutchskifte, med eller uten clutch ink. prisen det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Var det jeg var redd for ja, hørte bare en sa at når jeg skal bytte så er det to skruer øverst på kassa som er vanskelige og komme til. Noen som har erfaring med dette, jeg har byttet masse clutch før men ikke på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 hvis du har byttet masse clutch før så er ikke akkurat bmw noe stort problem for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå