dj-m Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 mye for front lyktene og tanklokk mekanismen?
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 girkassen passer ikke den på en m30 og ? Girkassen er uansett solgt.
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 mye for front lyktene og tanklokk mekanismen? Innfestingen til frontlyktene er sprukket på flere plasser, men selve lyktene kan det jo brukes fordi. Bud? Flere som er interessert i tanklokkmekanismen, så da blir det budrunde eller førstemann med penger
Sandvold Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hvor mye skall du ha for svarte belgen rundt gearspaken ??
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Hvor mye skall du ha for svarte belgen rundt gearspaken ?? Skal ikke bli så allverdens dyrt Men jeg må nesten få sjekke at den er hel og pen først da.
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Til dere som venter på svar ang. deler i kveld, så må jeg bare beklage å si at han som har nøklene til verkstedet der delene ligger ikke er tilgjengelig i kveld, så dere må vente til i morgenkveld.
stiggy Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Har du jekken med alt tilbehør som passer i bagasjerommet? Klipsene som holder askebegerne i døre bak på plass, regner med det passer på touring også
635csi Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Da tror jeg de fleste som har spurt etter deler har fått svar på pm Mulig det var noen som lurte på calipperne foran, men finner nå ingen pm som omhandler dette, så kanhende det er jeg som husker feil. Var det noen her inne som var interessert i calippere foran??
Viking86 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 er det mulig og få kjøpe noen deler av låsemekanismen til høyre bakdør? trenger staget som går fra låsemekanismen og bort til den invendige låsetappen i døren, og dekselet rundt håndtaket utvendig, og vist du har sentrallåsmekanismen så trenger jeg den også, eventuelt pris på alt
635csi Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 hvor mye for grenrør? 2000,- for grenrøra. Ikke noe jalla kinarør dette.
635csi Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 er det mulig og få kjøpe noen deler av låsemekanismen til høyre bakdør? trenger staget som går fra låsemekanismen og bort til den invendige låsetappen i døren, og dekselet rundt håndtaket utvendig, og vist du har sentrallåsmekanismen så trenger jeg den også, eventuelt pris på alt Enkleste er vel om du kjøper hele mekanismen og selv plukker av det du trenger? 150,- + frakt?
jolly Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Motorstyring ? Bosch nummer ? Send en PM du så finner jeg det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå